סמי-טריילר: הו אלוהים, הרולד וקומאר חוזרים! ב3-D!

אם אי פעם פקפקתי בחג המולד וסנטה קלאוס אני מתנצל. אני מתנצל כי השנה חג המולד וסנטה קלאוס הגיעו מוקדם מהרגיל והם החליטו להביא לי את המתנה האולטימטיבית: ספיישל כריסטמס של הרולד וקומאר. תיקון: ספיישל כריסטמס של הרולד וקומאר ב3-D.

צפו בטריילר וגלו את המתנה שלא מפסיקה להעניק:

קוף שמטפס על התקרה, ניל פטריק האריס פוגש את ישו (שזה קצת כמו שאלוהים יפגשו את בנו של אלוהים), איבר מינו של הרולד פוגש בעמוד מצופה קרח וההבטחה שטכנולוגיית ה3-D של "הרולד וקומאר 3" תגרום לטכנולוגיה של "אוואטר" להרגיש "אוואטר-דד"!

'טיס דה סיזן טו בי ג'ולי פה לה לה לה לה לה לה!


4 מחשבות על “סמי-טריילר: הו אלוהים, הרולד וקומאר חוזרים! ב3-D!

  1. לא ייאמן!
    אני מזועזע ומרוצה בו זמנית.
    השני היה קצת מופרע מדי, אני חושש. מה שאהבתי בסרט הראשון זה שהוא היה סאטירה חברתית שפוגשת את "אמריקן פאי" בסיבוב, וזה שילוב ממש מוצלח.
    השני פשוט היה… "אמריקן פאי – הגרסה האסייתית".
    עושה רושם שהשלישי ירוץ על קו דומה רק ש… טוב, זה גם ממש נראה מצחיק.

להשאיר תגובה

